Söndag på Kjula flygfält

   2012-05-14 - 06:19:43

Trött och frusen Måndagsmorgon..
Har sovit bra iaf och nu ska jag snart åka mot jobbet och inleda denna nya vecka,
 kortvecka dessutom. Känns helt Okej. :)


Igår blev dagen lite annan än jag tänkt, spontan tripp till Eskilstuna, Kjula flygfält och dragracing.
Bara jag och Älsklingen, hann inte vara där så länge då vi kom iväg ganska sent men trevligt var det.
Min första längre körning ;P Jag var otroligt farsinerad över att det finns 120 vägar ! :)















Ja bilderna talar väl för sig själva, Underbart trevlig söndag hade vi iaf.


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt väder! =)

2012-05-14 @ 08:27:03
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus