Nöjd.

   2012-09-28 - 21:22:00
Ett tag sen nu igen.. Jobbar på och har mina vanliga vardagar..
Inte så mycket att skriva om..

Har grattat min älskade Far som fyllde i veckan = Gofika och familje mys.
Och Idag har jag köpt/fått montarad ny framruta till bilen, Lekt med Maria m.fam, va in till mejk och handlade lite grejs, t.ex. blommlådor till framsidan! Och haft lite fredagsmys/pyssel.

Nu är ju våran fina veranda klar !! Är så himla nöjd och glad, det blev såå fint.
Har ju turen på min sida att jag har sånna händiga karlar i min närhet.
Så, vad tycks visst blev det bra ?
 
 
Ja som sagt, jag är iaf jätte nöjd och ska köpa lite ljung imorgon och försöka få upp blommlådorna !

Kommentarer
Postat av: Simon

Findus blev nöjd i alla fall ser jag :-)

2012-09-28 @ 21:38:12
Postat av: Bibbi

Det blev jätte fint!Hela huset blev snyggare!Men Findus är ju förstås snyggast!=)

2012-09-29 @ 16:21:12
Postat av: Angela

Guuuud vilken skillnad. vart kanon snyggt! =) det är allt bra med händiga karlar! ;) kram

2012-10-17 @ 16:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus