Schlenten..

   2012-09-13 - 17:07:00
Snart en vecka av arbete över igen.. Tiden går fort och vi är redan inne i mitten av September..
Jobbet går bra men känner mig schleten, krattar, rensar grusgångar och har idag även lagt på nytt grus..
Det gör ont i kroppen, bränner i ryggen och handleder.. Måste träna mig..
Söndagsens träning blev inställd då ledaren ej dök upp(typiskt!), men vi gör ett nytt försök denna Söndag.
Istället blev det en rask promenad på 2,5km, så lite duktiga va vi allt..
 


 Jag har nyss kommit in fr trädgården, har plockat bort alla vissna blommor från rabatten och alla krukor..
Även dragit bort alla gran grenar jag sågat av, puh !
Fick också med mig lite morötter in, dom sista ! Mums !
 
Nu lite mat sen upp och fira Micke på hans födelsedag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus