Välkommen Lördag !

   2012-09-01 - 10:26:00
GodMorgon soliga Lördag !
Denna helg känns väldigt välkommen då jag varit riktigt trött denna veckan..
Mitt i den tröttaste, gråaste dagen på jobbet dyker det upp en väldigt glad grej, Någon har ställt in 2st smörgåstårtor i vårat kylskåp med lappen "Tack för en välskött kyrkogård".
Det är ju svårt att sura över, riktigt glada blev vi och även fundersamma över vem denna snälla själ kan vara..
Men det får bli ett mysterium..
 
 
Igår började vi dagen på jobbet uppe på café R 50 där vi fick inviga nya matsalen och äta god räksmörgås till frukost. Det var väldigt fint där inne och hallen dom byggt skulle jag gärna ha hemma !
(dock glömde jag ta kort så kortet är fr Caféts facebook sida)
 
 
Efter jobbet igår for jag och T in till Örebro, shoppade virke för vårt nya projekt som grabbarna duktigt började jobba med igår. Två plintar nere och nu lär det tänkas lite mer, men detta kommer bli fint.
Blider på bygget kommer upp när det är klart.
Så idag har jag att göra iaf, hjälpa till att bygga !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus